Jul!

Var ett tag sne jag gjorde ett inlägg :)
Kurerat mig och firat jul, så inte riktigt känt att jag haft tid. Fick superfina julklappar, tack så mycket alla!
Fick bland annat:
- En kokbok
- En matberedare
- En elvisp
- 2 badlakan och 4 matchande handdukar~
- Tamron objektiv! MAH baby<3 Superbra för macro och porträtt
- Parfym, Britney Spears "Midnight Fantasy"
- Massa peningar (Går nog till fler saker att ha när jag flyttar)
- Min coolish bananakudde (ifrån Anna) x'D<3 Jag om jag voire ett gosedjur!
- "Glögglåda", pepparkakor och hallonglögg (fått av Lovisa) Heeemskt tjusigt! <3


Farfar var här under julaftonsfirandet. Supermys att träffa honom igen.
Liten skara folk med andra ord. Men helt klart inte sämre för det!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!